Followers

Wednesday, March 2, 2011

update blog!!! update blog!! but adai ari...oh God!!!

hakai.....jari tak gatal ka nekan kibut ka update blog ku...tang masa enda mengizinkan ko urg laut...amai tak bz aku....terutama ya engau urusan skul....ni t engau kelap2 and psatuan ya....ni t rumah sukan....ni t msyt PIBG...ni t majlis psaraan pgetua meh nya....aduh aduh.....tusa untak!!!! 

huhuhu....mayuh meh utai ka dcerita ka ku...cunto ya...aku bc gai 1 kedai kolo mee ba Penang d2...nyaaa...pelaba aku nya meh kedai kolo mee 1st bc ba Penang toe....amai nyamai ah...sebaka asai kolo mee ba menua kitai din...hehehhee...dah nya aku kena serbu Dr. ba skul...adusss....sedih pu cerita....than....aku bc meli baju renang kena aku engau bala nembiak terapi renang ba kolam renang kamus aku d2 ianya ba USM pu...ehhehhee...

apa pon....nganti dah bc masa g ila meh mantai ke cerita2 nya au????? 

(^_^)Y

No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????