There was an error in this gadget

Followers

Thursday, March 17, 2011

cita-cita ka nyadi pawa rinja


maya duduk tegenung nunga pisbuk (facebook) sambil nunga buku2 latihan nembiak ba skul aku......dia ngasuh aku rising2 senyum kediri....kati enda deh wai...enda tpikir ba untak aku ka nyadi cigu (taja pan dia2 agi benung latihan ngajar tauka priktikal ba skul).....engka udah nasib tauka rezeki ku nuju jalan nya kini ney wai??? apa2 pon....puji Tuhan ngagai semua tu.....





maya agi nembiak....maya agi enda nemu malu...maya agi mancal2 cg mayuh meh ulah.....baka aku....cg besar ba menua kuching....kira ya enda kala engau urang mantun bumai...enda kala engau urang nani melat mansai ba sungai....tang...anang ngumbai aku tu enda lasak agi mit kelia....btiki ke batu besai2 ba kuates kami kelia cg jaguh.....ni t cecangit ba paip ai....bertuju ke pangan diri....dah nya labuh siku alu patah tudah jari....nu pansut tulang ari lengan ya....ecak!!!!!!!!!!!!!! cerita amai tu...ukai bula....aku meh urang nuju ya...huhuhu...kesal mai ati maya nya...mujur lepas nya agi gak kami duai ya bgeng....nya meh ati kitai nembiak....pedis2 baka ni pen...ujung2 ya tetap bpangan baru....amai rindu ati maya nya...ney wai??hehhehee.......





suba......cerita katun t selalu dipeda aku cerita tender cat.....doremon....dah tuai2 mimit....cerita dragon bol and salor mon....tang...antara mayuh2 cerita nya....bc 1 cerita t meri kesan ngagai pengidup aku...ianya cerita pawa ringer.....haaaaaa.....(ketawa dulu sebedau nyambung naip)...pawa rinja tu suba cg mayuh season ya.....maya zaman2 nembiak ku suba ianya "Mighty Morphin Power Ranjers".................best wooo cerita nya....sebedau cerita dah mula....aku dah tpacak ma mua tv....semangat gila2 meh aku ka meda cerita nya kelia....



 [best muzik lagu tema cerita tu......cun woooo...tiap kali ka beraksi keluar rumah mesti balagu mai lagu tu....go go pawa rinja....maiti mupin pawa rinjaaaaaa!!!]




[tu meh ahli2 pawa rinja....aku enda minat ka nyadi t indu...t laki peberet aku....i suka t kala biru engau mirah nya....hahahahahhaha...]




[pawa rinja beraksi!!!! yaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!]


cg bamai meh aku ka nyadi pawa rinja...ngenang zaman aku agi mit kelia...nadai utai jual mayuh macam baka zaman nembiak dia2.....t cerita ben10....bag ben10....pinsil ban10....buku ben10....pemadam ben10....ni t bc stiker ben10...poster ban10.....anang nyebut utai kena sekula baka nya......sepindal pon bc gambal katun ban10 nya....al-kisah ya...semua utai meh bc gambar cerita t pemes kemaya ari dia2.....maya zaman ku suba...nadai utai baka nya yuuu yuuuu....TANG!! haaaa....bc meh cara lain kami ka main nyadi pawa rinja.....ianya kamu ngaga topeng mua ngena baju.............!!!! hahahahhaa...nya...anang ngumbai aku enda nemu ngaga yaaaa....agi ingat aku cara ngaga tuping mua nyena baju....ila meh t sempat aku uplod pic ya.....dia2 lembau mai ka ngambi pic ngena tuping pawa rinja...bc ari rumate aku ngumbai aku tu wayar sut...ahakz!!!





taja pen aku tu kelia lasak and mancal baka anak laki....tang agi bc meh jiwa ke-indu-an aku......bc gak main nyumai2.....main bedah cicak ngena jilit pon bc.....hehehhee....(rising2 kdiri ngenang ulah kelia)....ka dijadi ke cerita...bc la nembiak laki siku tu....main bol engau kwn ya....dah nya alu tkena ke aku engau kazon ku t benung main bedah2 cicak....maya nya....alu jatuh cinta lah aku tekkkkk...............(hahahhahhahah).....bperening2 meh tudah aku tu engau nembiak laki nya....dah nya....aku ka nulis surat cinta aku engau kazon ku toe.....tang masalah ya...kami duai sama2 enda nemu ngeja utai....(kenu ka nulis surat cinta...tang nemu nya ngeja utai pon enda nemu...hakaii..meri malu mai...) kwang!! kwang!! kwang!!! tang...nya enda mematahkan semangat aku engau kazon ku ka nulis surat cinta....dia kami duai alu lukis mensia lidi 2 iku...dah nya bc gak love2 ba kertas nya....maya ka nganjung nya....malu lah tadi engai ke temu urang...dia aku engau kazon ku ari sifat ke-indu-an main masak2 alu nyadi pawa rinja.......jeng jeng jeng!!!! go go pawa rinja!!! jeng jeng jeng!! go go pawa rinja.!!!  datai2 rumah laki nya....(mua agi ngena tuping baju ala2 pawa rinja)....dia aku lalu ngetuk pintu....buka2 jak pintu..................
...........................................................................................
.........................................................................................................
nemu nya..............apai nembiak nya muka ya....adoh!! adoh!! rosak plan...........hahahhaha...tang engau selamber wawa ya aku meri surat nya ngagai apai nembiak nya....




"beri ya..." ko aku sambil nunjuk nembiak nya t benung duduk ba sofa rumah nya engau mua blur...........hahahhaha...amai tak gila ulah maya nya....hehehhehe





mayuh meh g cerita pasal ka nyadi pawa rinja toe kelia...nu enda ulih cerita...kelalu panjai....apa pon....kenangan2 nya cg enda ulih ku lupa....cg ingat ka ku blama....mujur gak maya skul suba maya ngisi kad kuning (t nanya pasal cita2 dah besai ila) aku enda nulis ka nyadi pawa rinja....ahakz!!





tang impian aku bc gak tcapai mimit.....maya ku tama U...dia aku join badan bunifom SUKSIS....sukarelawan polis siswa siswi...taja enda ngena topeng baka pawa renja tang dia aku ulih ngena unifon ala2 polis....neyyyy....syuk ahhh....ari sekula rendah...pulai ke menengah aku cuba ka tama badan bunifom baka kedet polis cg enda nyadi...laban maya nya adai badan unifom nya....mujur maya ba U...dia aku sempat gak engau ngena baju unifom pulis....tang brasai rugi maya ari pertauliahan kelia....aku enda engau urg...tang kira ya dia2 aku dah berpangkat Inspekter Sukarelawan Polis.....pangkat Puan...hhohoh...taja bdau kawen tang dah dikangau ke urg Puan...ahhahahahhahaha....syuk ah!


 [aku engau baju unipom SUKSIS aku....baka pulis amai ney???hehehhee....im sukarelawan polis jak...hohohoho]


[taja enda ulih nyadi pawa rinja...tang ulih gak megai senjata (revolver) ala2 pawa rinja....kan??kan??...hihiihi...]


 [1 Borneo kot?? hahahhaa...gadis2 sabah sarawak...wiwiitss!!!]
sooooooooooooooooo??? nama komen kitak??? bc dai kitak impian t menawa empelah2 baka aku t sampai kediatu agi kitak ingat....??? tercapai ke enda????? apa pOn....jom beri ke penemu and pengalaman kitak mega...............................

No comments:

There was an error in this gadget

Info-info terkini FUC

NO ????