Followers

Saturday, March 5, 2011

Kolo mee at Penang!!!!!

MALI BULA!!! amai jauh meh menua Penang tu ari Sarawak....ni t bala sekula baka aku tue....1 sem sekali gak pulai...tang enda nemu gak tahun tu baka ni....laban t dah tahun last....cg bamai ke ngelimat ke duit kena ka konvo engka bulan 9 tu ila....engka meh enda pulai ke kuching meh Gawai tu....huhuhu...t ka pulai pen...engka lepas konvo....nya penusah kami te sekula....ni gik gai bala t udah kerja nya....agi lah kasih.....cuti ukai nyamai minta....t kompeni kdri pon bdau meh temu ulih pulai....kerja perintah pia meh......tang utai tu ukai mina ba Penang aja...tang ba menua bukai ba Malaya tu pia meh...cunto sida kitai iban/dayak ba Johor din....Melaka...Selangor....KL and dini2 meh bala kitai....t dah lama enda pulai sigi 1 meh utai t pansut ba untak...ianya pemakai kitai ba menua din....enda kira meh...pmakai asal kitai iban/dayak tauka pemakai kitai belah basar endur salu lipak....baka aku....utai pemakai t selalu pansut ba untak ku tu ianya kolo mee batu 10 ba Padawan din...hapuu....amai sedap nya!!! peberet ku amai...hehehehe...meda wantan mee ba Penang tu...sigi alu tkenang ke Kolo Mee menua kitai din...amai bendar meh aku ditu selama 4 tahun ngiga kedai t bc nyual Kolo Mee ba Penang.....t ba menua Melaka...temu aku bc nyual Kolo Mee....ok gak asai ya...t ba Penang tu...cg enda nemu aku.....


haaaaa....TANG....aku bc tetemu ke 1 kedai nyual kolo mee....ianya Carpenter Street cafe....enda jauh meh ari kampus aku ianya USM....ngena bus 303 tauka 304 dah datai din...t ngena muto ari kampus ku ke kedai nya bc meh dalam 15 min laban ke mayuh lampu isyarat....ka dijadi ke cerita....kira amai dampih (semak) jak kedai nya ari kempus aku....




baka ni aku nemu kedai tu?????

baka tu meh cerita ya.....

aku nemu kedai tu ari facebook kawan aku....dia aku meda gambar kolo mee ba wall ya....dia aku pen nanya ya....nemu nya kolo mee nya kolo mee ba Penang....amai tak enda pcaya meh aku mula ya...ngumbai ya te bula ka ku....nemu nya amai....dia aku alu nanya dini endur kedai nya....

dini endur kedai nya???


kedai nya ba Bayan Baru, Pulau Pinang....ba sepiak Sunshine Square, Bayan Baru...tu alamat ya..

54 (Ground Floor), 
Jalan Mahsuri, 11950 Bayan Baru,  
Penang, Malaysia..

kedai tu non-halal...duh??
hehehe...

ngagai kitak te ka gai kedai tu...anang enda nemu jam ya buka engau tutup...engai ke datai2 din kedai enda buka....hehehehe....
11am-3pm
5.30pm-9pm

kedai tu dibuka tiap ari....

for more info klik link tu (Facebook / link info )

maya aku engau kawan2 aku ke kedai tu...cg baka urang te tasal enda makai meh kami meda kolo mee dia....hahhahaa....nu capuh kedai ninga nyawa kami tu aja....hehehhehe....aku ngoda kolo mee semangkuk dah nya tapau tomato mee sebungkus...dah nya goda ke ai Teh C Peng Special....fuhh...cg asai t ba Sarawak din...rindu ati....ehhehehhehe...maya makai2 nya...kami sempat brandau2 engau tokey kedai nya....keno ko tokey nya...kedai nya agi baru....baru dibuka pun taun tu tadi....agi mayuh urang bedau nemu kedai tu ba Penang.....keno ko tokey nya...sida ya ka nyedia ke mayuh g utai pakai ari serawak ba kedai nya....baka ke menu dia2 selain kolo mee...bc tomato mee...laksa serawak...kachang ma...and mayuh g...ulih peda gambar ba baruh tu...

[gambar tu ambi kawan ku t kia sarinya...hohoho...]

keno ko tokey nya......ya ka nyual pansuh...tang kenu ko tokey nya baru...ba Penang tusah ka ngiga buluh kena mansuh....bc gak kami meri idea ke iya....ngasuh ya nyual sida sayur kemidin....laban t nunda ya ba seberai din....cg mayuh kemidin tunga ke jalai high way din....hehehehe...."I akan usahakan...." ko ya....hehehhee...arap ke bc meh ilaaa....
bukti aku dah kia.....????
orite!!! tu meh sekeda pic t dah kami ambi...laban ke kelalu gagit ka makai kolo me...mina mimit jak pic aku ambi...tang anang irau...next time aku kia baru...ila ngambi mayuh2 pic ya keh???hehehhehehe...
 [taraaaaaaaaaaaaaa!!! tu meh kolo mee ya....kolo mee tu bc 2 ianya t engkah mirah tauka enda...hurmmm...sedap...cg sebaka baka kolo mee ba menua kitai din...enda rugi makai dia...]


[Teh C Peng Special...hurmmmmm....i like!]

[gabungan yang cun!!!!! tu meh menu aku ba kuching...and ba Penang...wow!!]

 [peminat2 kolo mee bgumpul....amai tak sinu ati makai kolo mee ba Penang....asai t bula jak...hehehe...suba t dah ka pulai ke Penang...cg baka nama tapau kolo mee ari Sarawak niki bilun...nu semerbak meh tudah bilun bau kolo mee...hahahhaa...tang dia2 enda irau agi...coz dah bc kedai kolo mee ba Penang...wuuu...gaga ati!!!]



soo???nama di anti agi???aram meh kin.....semadi nyadi ke tempat endur kitai urang2 sarawak bgumpul......hehehhehehe....amm!! siapa ka engau ku makai kolo mee???? hehehe...

No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????