There was an error in this gadget

Followers

Saturday, December 25, 2010

Merry Christmas for all



Have a blessed Christmas for all my family and friends and for every one that know me...



I pray for you Lord....

Help us remember the birth of Jesus..
Close the door of hate and open the door of love all over the world...
Let kindness come with every gift and good desires with every greeting.
Deliver us from evil by the blessing which Christ brings, and teach us to be merry with clear hearts.  

May the Christmas morning make us happy to be thy children, and Christmas evening bring us to our beds with grateful thoughts, forgiving and forgiven, for Jesus' sake.  

and I pray....
for this Christmas season will be full of happiness and joy...
- amen -



Wednesday, December 15, 2010

SUKa DUKa jaDi mak cik a.k.a aunty.........


F.Y.I......aku ni tak ler tua sangat....kira masih lagi dalam ketegori muda remaja...tapi dah jadi mak cik orang....cam tak caya jer...........kalau dalam keluarga kecik jer......ada lah 8 orang dah anak buah-buahan ku....mana tak nya...kakak dah ada 5 orang....abang dah ada 3..........tu masih dalam keluarga kecil.......if nak kira keluarga besO....kira sekali ngan anak2 sepupu sepapat ku memang aku rasa lebih 20 kot anak buah-buahan ku......wow!!!!!!!!!!  **mata terbeliak buat2 tkejut beruk**


dalam kerjaya menjadi seorang mak cik atau nama glamor nya aunty ni memang banyak suka duka nya......kalo anak buah-buahan korang tu dengar cakap tak apa la....senang ler korang nak uruskan dorang.....if anak buah-buahan korang sepisis yg beEkor ni la yang buat bencana alam nya.........kita kata "jangan" dia kata "buat".......macam bengOng gak lah....


walau bagaimana hebat dan pelik pon sepisis anak buah-buahan ku tu...aunty dia ni tetap cayunk dorang....cewahh...terasa berat pulak bakul aku ni....hahahahha!! **tgelak gulin2**



hari tu ada ler bawak bebudak si anak buah-buahan ku jalan2 kat pasar kuching....punya seronok dorang siap tido awal b4 nak pergi tu.....seronok gak ler kua ngan dorang....agak seksa gak melayan kerenah dorang...rasa nak tinggal jer kat pasar tu...tapi bdasarkan keperihatinan aku sebagai seorang aunty aku tak la nak tinggalkan dorang cam tue...kang tak pasal2 aku kena tetak 18 ngan mak bapak dorang....eeee...takut nya.... **buat2 takut...tak takot pon...hahahhahaha** <--- reality nya takut


[ aku pon tak paham napa aku buat muka cam tu...]
 

[skema tol muka dorang...]

 
[ada bakat jadi model jugak dorang ni yer???]


baru-baru ni 12/12/2010 pangkat ke-aunty-an aku btambah.....coz aku dapat 2 orang anak buah-buahan baru....anak sista i....kembar pulak tu....sorang lelaki and sorang pompuan......


wahhh...nampak nya....kerjaya menjadi mak cik ku semakin hebat kerana anak buah-buahan ku semakin ramaiii.......pa pOn....aku harap semua anak buah-buahan ku tu boleh jadi insan yang bguna kepada nusa dan bansa....menjadi kebanggaan keluarga...menjadi insan yg sihat JERIS nya....

 
bila tengok muka dorang tu....teringin pulak nak ada baby sendiri....hahahahhahaha.....

Wednesday, December 1, 2010

Pulai ke menua (kampung ensika) 28/11/2010..

Kena ke 28/11/2010 ianya ari minggu (ahad) kami sebilik engau sida jang (fmly abang ku)...engau endu nani (sefmly)....bini rusi (kazon ku) engau anak ya...pia mega engau mak mau (jiran bak mua rumah kami)....amai mayuh bala kami...ni t engau bala nembiak gak...kami ngena 3 buah kereta...nu penuh meh ke3-3 buah kereta nya...

datai jak ba simpang ke kampung Ensika....dia sida endu nani, sida jang, bini rusi and mak mau dulu bedarat...kami ianya aku, indai, abak, didek, endang (akak ku) and dara (anak akak) ke kampung Mambai Sebuyau.  kami ke sebuyau ukai nama...ka nganjung akak ku and anak ya...ka mai ya gai ensika nu enda ulih tudah endang...ya gak benung btubuh dua ya...enda lama gik branak tudah...me bakal dapat anak buah lagi loh...hhehehe...didek enda engau kami ke ensika...enda ya tan bdarat...nya ya alu tinggal engau sida endang ba sebuyau...enda lama gak kami ka ninggal ke ya...pagi ari siti pulai gak kami...



dah nganjung sida endang ke kampung mambai sebuyau...dia aku, abak engau indai ajak meh bdarat...ya gak sida t lain udah dulu....bgadai2 meh kami tiga dudi ari urang...ngenang ke mua ari sarinya enda panas...mendung2 mua ari...bc gak ujan mesik2...ba sebuyau maya nganjung enda cg nu baka nama ujan lebat...irau mai ke sida ajan (anak kazon ku) t udah dulu bdarat...huhuhu...maya kami nya jalai enda gak lucak...agi kering tanah...enda gak pedis nie bjalai...kasih tudah indai engau abak bjalai...nu bamai nyingkir ke tungguk kayu...hihihik....pejalai ya pama gak penyauh...nu bpeluh2..dah gak ujan mesik2...hihik...syuk2 brandau2 kami tiga...dia tepeda ke sida mak mau engau endu nani engau anak2 ya...lelubah tudah sida bdarat...ni t bala nembiak...kaki nu lucak...kasih mai meda...hahah!! 



lebih kurang sejam lebih dia kami alu datai ba rumah panjai ensika t baru ka dgagak sida ya...bdau siap gik...agi dalam proses meh nya...tiang api dah bc...mina ai bc masalah...tang dinga2 ke cerita2 bala2 rumah panajai...cda dah meli batang paip....ngambi ai ari pengung kumang kami t ba atas bukit din...bc tgak bala t dah pindah dia...bc gak agi ba rumah panjai lama...berenti enda lama gak kami dia...tang enda niki ke rumah panjai baru nya...laban bgaut ka pulai...nangi ke ujan baru ari...gak maya nya dah teduh mimit...sida jang t dulu tadi sigi dah duduk dia meh sida ya...dah meda2 rumah panjai baru...dia kami alu start bdarat baru...time toe nu dah sereta baru gak bala kami...lelubah nyingkang...dalam 40min pia datai gak ba rumah panjai lama...singkang pun nu dah pandak...lelak mai bjalai...hehehe....



ba rumah panjai syuk ah....mandi ai celap....ai bukit...ba bukit kami din bc 2 iti penung ai terjun mit...t ba atas gik ai pegung lapuk....dia meh endur punca ai kena ba rumah panjai din...t ba baruh mimit pegung kumang...dia bc meh paip kena urang ba rumah panjai din....bc ai terjun mit gak pegung kumang...pegung lapuk bdau kala kia aku...pegung kumang baru kala...celap ai ya...rindu mai mandi dia...gak enda besai...hihihk...ba pegung kemuang kami dia bc tapak kaki ba batu...keno ko jaku sida t tuai2...nya tapak kaki kumang kelia...bukit nya kala endur kumang bpungas meri anak ya mandi...pia ko sida ya...enda nemu meh amai enda...ko jerita urang tuai meh ney...?hehehe.....aku kala testing engkah kaki ba tapak kaki nya...enda sama arr...ka panjai mimit ya ari kaki aku...t ari enda ujan ai mimit...ulih peda ba batu tapak kaki nya...t ai mayuh enda peda...hehe...




nu ke lain cerita aku gak...hahaha...apa pun...sida jang t ka malas niat ba batu niat kami din terus kin bala sida ya...aku enda engau...lembau mai ka bjalai...nu dah pedis tudah tubuh...aku apa gik....alu truz nyadi indu dara rumah panjai meh...engau urang nyumai ba dapur...hohohohooo!!!



malam nya tinduk celap wooo..........dah gak ku tinduk enda btilam......sida bala nembiak t lebih2 ngena tilam...ka pen enda ngalah ke sida meh aku...alu tinduk ba tikai aja...hakaiii...amai tisa ka tinduk malam nya...ya gak debu mai..pedis gak tubuh bai kejut bendar bdarat....ahhahah!!! enda entu tinduk ku malam nya...pagi nya tumu gak kami dani...mandi pagi nya cg t nu tganggam celap...hahhaha..tang syuk ah...pulai pagi nya dah makai semua...alu bdarat baru gak kami pulai...ihihik...aku...indai...mak mau engau bini rusi lelubah bjalai...sambil bjalai sambil ngiting sida kemiding gak kami empat...urang lain dah cangun2 ninggal ke kami 4....hihihik...



dah datai ba pun jalai...nuci kaki ba sungai mit ba tebing jalai...dah nya gai sebuyau kami...gai kampung akak ku endang ba mambai sebuyau din td....ka ngambi didek engau dara seduai ya...ba din makai tengah ari kami...blauk ke lauk babas....hakaii...2 periuk asi pon nu enda cukup...cun mai asai kelauk...dah gak segar2 magang nya...dah ngambi menyadiku didek engau anak buah ku dara...kami alu gai kampung sungai nyamuk ba sebuyau din...nganjung sida jang gai entua ya dia...bc utai ka dikerami ke sida ya...aku pon enda sure nama...hurmm....sida jang bmlm dia...kami dah brandau2 ngirup kupi alu pulai...nangi ke laun datai rumah...pama gak 2 jam lebih pia datai rumah t ari sebuyau nya...



pulai2 jak siku2 meh bala kami t mgadu pedis tubuh...bendar ketawa meda ulah bala kami...hahaha...but for sure...nya sigi pgalaman yg best!!!!!!!!!!!!!! taja lelak............hihihik.........bulan 6 taun 2011 ila pulai baru gak ke menua...maya nya ngintu ba rumah panjai baru meh urang....hope maya nya jalai dah manah...ulih tama kereta...t ngena kereta bc kot dalam 20 tauka 30 min tama ke dalam kin...enda gak entu jauh...laban t sigi lubah pjalai nya nu ka sejam kebih...hihihik....soo......betemu meh kitai ba Kampung Ensika Sebangan maya Gawai tu ila otey???? ^_^

There was an error in this gadget

Info-info terkini FUC

NO ????