There was an error in this gadget

Followers

Wednesday, December 15, 2010

SUKa DUKa jaDi mak cik a.k.a aunty.........


F.Y.I......aku ni tak ler tua sangat....kira masih lagi dalam ketegori muda remaja...tapi dah jadi mak cik orang....cam tak caya jer...........kalau dalam keluarga kecik jer......ada lah 8 orang dah anak buah-buahan ku....mana tak nya...kakak dah ada 5 orang....abang dah ada 3..........tu masih dalam keluarga kecil.......if nak kira keluarga besO....kira sekali ngan anak2 sepupu sepapat ku memang aku rasa lebih 20 kot anak buah-buahan ku......wow!!!!!!!!!!  **mata terbeliak buat2 tkejut beruk**


dalam kerjaya menjadi seorang mak cik atau nama glamor nya aunty ni memang banyak suka duka nya......kalo anak buah-buahan korang tu dengar cakap tak apa la....senang ler korang nak uruskan dorang.....if anak buah-buahan korang sepisis yg beEkor ni la yang buat bencana alam nya.........kita kata "jangan" dia kata "buat".......macam bengOng gak lah....


walau bagaimana hebat dan pelik pon sepisis anak buah-buahan ku tu...aunty dia ni tetap cayunk dorang....cewahh...terasa berat pulak bakul aku ni....hahahahha!! **tgelak gulin2**



hari tu ada ler bawak bebudak si anak buah-buahan ku jalan2 kat pasar kuching....punya seronok dorang siap tido awal b4 nak pergi tu.....seronok gak ler kua ngan dorang....agak seksa gak melayan kerenah dorang...rasa nak tinggal jer kat pasar tu...tapi bdasarkan keperihatinan aku sebagai seorang aunty aku tak la nak tinggalkan dorang cam tue...kang tak pasal2 aku kena tetak 18 ngan mak bapak dorang....eeee...takut nya.... **buat2 takut...tak takot pon...hahahhahaha** <--- reality nya takut


[ aku pon tak paham napa aku buat muka cam tu...]
 

[skema tol muka dorang...]

 
[ada bakat jadi model jugak dorang ni yer???]


baru-baru ni 12/12/2010 pangkat ke-aunty-an aku btambah.....coz aku dapat 2 orang anak buah-buahan baru....anak sista i....kembar pulak tu....sorang lelaki and sorang pompuan......


wahhh...nampak nya....kerjaya menjadi mak cik ku semakin hebat kerana anak buah-buahan ku semakin ramaiii.......pa pOn....aku harap semua anak buah-buahan ku tu boleh jadi insan yang bguna kepada nusa dan bansa....menjadi kebanggaan keluarga...menjadi insan yg sihat JERIS nya....

 
bila tengok muka dorang tu....teringin pulak nak ada baby sendiri....hahahahhahaha.....

No comments:

There was an error in this gadget

Info-info terkini FUC

NO ????