There was an error in this gadget

Followers

Monday, March 21, 2011

kembali ke sekolah!!!


wahhh!!!!!!!!!!!! seronok nya dah bercuti sekolah selama seminggu.........seronok sampai tahap kebosanan tak tau nak buat apa........kalau kampong dekat cam kawan2 lain....mmg komform balik punya laaaa.....time cuti ni aku tak der la aktvt yang menarik.........cuma ada lah jugak pegi tengok wayang.....masak2 rumah member........dinner PEKASA (persatuan anak-anak sarawak).........dan yang paling best......keroke ngan member semua budak2 swk.....heheehhe.....dannnn..........akhirnya.........aku kembali juga ke sekolah esok......terasa cam blur2 pulak lepas cuti ni kena p sekolah balik...........harap esok semua boleh mula bjalan dengan lancar cam biasa walaupun memang tidak dinafikan ada juga cacat cela nya cara pengajaran aku......tapi aku memang berusaha untuk mengubahnya menjadi suatu pengajaran yang berkesan.....harap jugak........lepas cuti ni.....pelajar2 aku tak ler buat perangai......harap aku boleh kawal kelas ngan baik......perlu juga lebih kreatif dalam pengajaran aku........



apa yang penting.....tinggal lah 4 minggu lagi aku LM........lepas tu aku akan kembali ke kampung halaman ku..........sarawak yang aku cintai!!! muahhhhhhhhhhhhhhhhh!! rindu tol ngan orang di sana.........terutama nya keluarga yang tercinta.......tiket penerbangan dah beli...........habis jer LM nanti aku akan balik....tak sabar rasa nya....i wil b back soon.................yey!!!!!!!!!!!!!


No comments:

There was an error in this gadget

Info-info terkini FUC

NO ????