There was an error in this gadget

Followers

Sunday, March 27, 2011

my new hair cut!!

shalom pep's!!! jumaat 25/3/2011 telah tercatatnya 1 lagi sejarah baru hidup aku.....selama lebih 20 tahun aku lahir di dunia ni.....ni lah kali 2 aku gunting kali rambut depan.....

tentu torang cakap............."ek-elehh.....dah 2 kali gunting pon nak kecoh ala2 siti nohalizat nak kawan ngan dato K ker??cehh....cehhh.....memalukan tOoool................!!"

alooohh.....bukan apa nak cerita ni.....masa kali ptama guntin tu tak kira laaa beb.......sebab tu gunting time frust putus cinta masa zaman2 remaja dulu........tu pOn...dah puluh tahun dah kot??? hehehehe...apa pOn...abai kan cerita putus cunta tu....sgt lucu jugak....hehehe...

kesimpulan nya.....ni lah buat pertama kali nya (dengan rela hati) aku p salon guntin rambut depan....tak tau lah nampak cam ner.....ada yang bagi komen cakap muka aku nampak muda remaja...ada yang kata muka aku makin tembam....tApi.........ada ker kaitan dengan rambut aku digunting seperti demikian............????



hahahhaa...upload 2 jer yer....tak boleh banyak2...kang ada yang TERGODA dan TERPIKAT ngan wajah ku yang tembam lagi comey ni...hehehhehee....soo??? apa komen korang????

2 comments:

boy said...

ciut org empu blog tu

Kumang Mang said...

cewah...kembai lObang idoNg i...hahahaha...nama urang meda aku nu lain meh...kumbai cda asal urang bugau bc meh aku...laut dia meh ko cda...yahh...sabar jak lah...hahahha...

There was an error in this gadget

Info-info terkini FUC

NO ????