Followers

Tuesday, February 1, 2011

Gong Xi Fa Cai buat semuaaaa!!! hung pau na laiiiii........................!!!



wahh...sekian lama tak update blog....akhirnya hari ni aku merajinkan diri....ehhehhee...bukan apa....masih bz ngan LM aku....sok dah cuti Chinese new Year (CNY)....soooo...buat semua rakan2 yang akan menyambut CNY esokkkk.......SING NIEN KUAI LER.....GONG XI....GONG XI FA CAI...HUNG PAU NA LAI....!!!!! haaaa....gituuuu...hahahahh!!!

 [ni aku dapat dari google jer...]

tahun ni merupakan tahun arnab bagi kelendar Cina.....haaaa.....antara insan2 yang lahir tahun arnab ni termasuklah aku.......kelebihan tahun arnab ni aku tak tau lah pulak...coz aku bukan org Cina...tunggu aku tanya member2 Cina aku lah nanti yer??? hehehhee....

jadiii.........selamat bercuti lah buat semua yang bercuti cny ni.....kalau gi rumah terbuka tu....makan jangan tak makan.....hahahhaha...yg dapat ang pau tu....share2 lah sikit....sharing is caring yer.....hahahaha....apa pOn....sekali lagi....GONG XI FA CAI to all.............. ^_^

No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????