Followers

Friday, January 14, 2011

Tahun Baru...Azam Baru...Dunia Baru...

selamat btemu lagi kangkawannnnnn................

sekarang bmula la tahun baru....azam baru dan dunia yang baruuu.....for me tahun ini membawa banyak perubahan di dalam hidup ku...apa yang pasti perubahan itu merupakan perubahan yang positif....

tahun ini bermula lah kehidupan ku sebagai seorang pendidik....jalan ini sememangnya sebuah jalan yang agak mencabar buat aku....walau bagaimana pun aku gembira ngan jalan ku ni.....

sekarang...status aku bukan lagi pelajar tetapi seorang guru.....sem ni aku masuk sebagai guru pelatih (latihan mengajar)....mula2 agak tension ngan kerja buat rancangan harian (RPH) tapi hope bila dah lama2 nanti boleh buat ngan baik....

tak terasa jugak sebenarnya....dah 2 minggu dah aku berada di sekolah....mujur sekolah ku tak jauh dari kampus....and kawan pulak kebetulan ada keta....memang risau mula2 takut dapat sekolah jauh and tak der kenderaan....hihhik....tapi puji Tuhan...ku dapat sekolah yang dekat and ada traspot....hehehhe...

apa yang aku rasa sangat istemewa menjadi cikgu pendidikan khas ini adalah mendapat pujian iklas dari pelajar2 kesayangan...........hahahahha........agak gembira jugak ler bila budak2 ni selalu puji beritahu "Cikgu comey..." ahhahaha....ni la buat lagi semangat nak turun sekolah.....budak2 tu memang menceriakan hari aku.....apa pon...aku harap perjalanan yang mencabar ini akan menjadi suatu landasan kejayaan kehidupan aku suatu hari kelak....


sooooo kangkawannnnn??? u all have 2 wish me lotssssssssssssss of luck dis year.......hehehe...apa pon harap masih tak terlewat nak ucap selamat tahun baru buat semua...dan diharap tahun baru ini akan memberikan berkat yang berkelimpahan buat semua..... ^_^

No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????