Followers

Tuesday, February 15, 2011

Sup Ayam dan Kai Lan Goreng

hari ni tak turun sekolah sebab cuti Maulidur Rasul....aktiviti aku?? tidoq lambat....dan pastu tidoq puas2.....tapi aku tidoq awal lah pulak.....dah tu....bangun awal lah pulak...ni yang tak suka ni...coz mata dah macam jam loceng....tau2 jer masa dia nak tidoq dan bangun...hehehe...

hari ni aku merajinkan diri mengemas-gemas bilik....membelek2 muka buku (facebook)....main game kat buku tue (game kat facebook).....p beli barang kat Bukit Jambul (BJ) ngan member...pastu....aktiviti yang paling syok sekali ialah........aktiviti masak2....haaaa...aku dah stat balik masak2 kat bilik....coz ri2 dah beli gas kat BJ....hohoho...sebenarnya kan kangkawan....kitaorang tak boleh masak2 kat kampus ni...tp apakan daya nya....kat cafe makanan dah lah tak sedap...mahal pulak tu....duit habis pon...habis gara2 beli makanan...pakaian dan benda2 sewaktu dengan nya aku mana der beli sangat....1 sem 1 kali jer kot??? sedih tau kisah aku ni.....huhuhu.....  **sambil menangis teresak-esak di tepian pintu bilik dengan harapan ada yang bersimpati menghulurkan derma** 


nak dijadikan cerita.....aku and rumate aku yang tercinta ni pon masak-masak ler....kita masak 2 resepi istemewa....iaituuuuuuuuuuu.....teng teng teng!!!! Sup ayam dan Kai Lan goreng....hehehhee..simple de mingle jer masakan kita org....nak masak yg gempak2 punya kang kantoi pulak....kan?? hahahhahaa....


[Kai Lan Goreng....rumate yang masak]

 [Sup Ayam....aku yang masak]

soooo??? apa macam??? nampak sedap tak???? hahhahaha.....ni masak main baling2 jer....kalau masak betul2 lagi lah cantek...siap ada bunga2 lagi tue.....ahhahahhaa.... **melampau lah pulak ada bunga**  

haaa...nak cerita gak ni...masa hari ahad lepas pon kita orang ada masak...tapi lauk 1 jer....kita masak Ayam masak nanas....haaa...ni masakan tempahan kampong aku ni....if time Gawai memeng ni ler masakan yang selalu orang masak....rumate aku pon cam suka jugak....nanas tu nanas dalam tin jer....lebihan masa dia p kem suksis ri2....hehehhee...

[Ayam masak nanas...yummmm]
apa pon....masak sediri lagi sedap dari makan kat luar.....stuju tak???? kesimpulan nya....aku and rumate memang makan kenyang gila-gila badak jugak lah hari ni.....next masak....nak masak apa pulak ekk??? hurmmmmmmmmmmm....................
 

No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????