Followers

Tuesday, October 19, 2010

Kakak, adik kahwin jika tewas kung fu

BEIJING: Dua adik-beradik wanita yang mahir berkung fu di bandar raya ini, menganjurkan satu pertandingan mempertahankan diri itu selama tiga hari bertujuan mencari bakal suami.

Peserta lelaki yang berminat perlu menunjukkan kehandalan memanah, angkat berat dan seni tempur. Pemenang peringkat akhir dikehendaki mengalahkan adik-beradik berkenaan dalam perlawanan Kung Fu satu lawan satu.
“Hanya adik-beradik itu ditewaskan peserta dibenarkan membuka topeng muka untuk melihat wajah mereka untuk kali pertama sebelum membuat lamaran,” kata rakan wanita berkenaan. – Agensi

(Petikan dari Berita harian Online 19/10/2010)

komen aku.........

aku tak tau ler if betul2 ada orang nak ikut pertandingan ni........and aku rasa pertandingan ni pun macam tak logik jeer...if aku lelaki yang hebat kungfu pun...aku tak akan join pertandingan ni walaupun aku tak ada teman wanita mahupun isteri.................nak tahu kenapa????

sebab aku tak kenal pun perempuan tu...kan pompuan tu pakai topeng??? sooo...banyak kebarangkalian yang boleh blaku....antaranya....

1) takot muka dia huduh and tua kerepOt....
aku tak kenal dia....so wat apa aku bsusah payah....bmati matian nak menang untuk jadikan dia sebagai istri..........kang aku kawan ngan dia skali tengok muka dia huduh....tua kerepOt....naaa....nak ker kawen ngan pempuan tua muka huduh kerepOt yang dah nak habis tempoh??????????????


2) tak kenal hati budi dia pOn....
haaa........yg tua kerepot and huduh tu masih ok lagi.......tp cam mana pulak dia ni sepisis panas baran???? kaki belasah??? aaaaaaaaaaaaaaa....kan dia hebat kungfu??? soooo.....ini bmakna dia nie sepisis suka sepak sana...terajang sini.....bagaimana pulak if kita usik sikit...kena lah pelempang.....gaduh sikit....siap bawak samurai nak potong kepala.......eeeeeeeeeeee...tak rela i tau..........


haaaaaaaaaaa...............buat masa nie....hanya 2 benda tu jer lah yang aku dapat pikekan buat masa nie.......coz bagi aku laa...memang cam ngok ngek sikit ler if buat benda cam nie....kalau anda ler....sanggup ke bmati-matian untuk dapatkan hadiah yang kitak tak tahu apa dia?? or dalam situasi ini.kawen ngan orang yang kita tak kenal?? yang kita tak pernah jumpa??? for me......opcoz tak akan.........lain la if kita nampak and tahu apa hadiah yang bakal kita menangi.....contohnya.....siapa menang dapat rumah banglo.........or siapa menang dapat keta ferari....or dapat duit 100 bilion....atau pun dlm al-kisah ni tadi....jika menang boleh kawen dengan gadis jelitawan yang pandai kungfu..............hahahahahahha!!!!

adakah anda setuju dengan saya??????????? kihkih.... ^_^

No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????