Followers

Monday, May 9, 2011

Selamat Ari Indai....aku sayau ke nuan indai...


selamat ari indai nuju semua indai-indai ba seluruh dunia tue!!!!!!!!!!!!!!! kelebih agi nuju indai aku pu....aku sayau ke nuan indai....!!! pengasih penyayau nuan sempai aku kenang nyentuk ke jemah ila........nadai urang lain ulih meri aku pengasih penyayau sebaka baka nuan indai..........ari mit nyentuk ke besai pengasih nuan enda kala kurang.....aku sayau ke indai............!!!! love u indai........muahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!




    


hehehe...bah...selamat ari indai meh ngagai semua bala kitak....aku dah lama enda ngintu ari indai ba rumah.....ka pen enda ar madik...bai aku te skul ba menua urang tu....mina ulih ngucap selamat ari indai ngena telipon meh aku....enda berasai labuh ai mata ngenang jauh ari sida indai ba rumah...tang taun tu amai gaga ati laban ulih bgulai engau sida indai ngintu ari indai...........hehehhee....

[kek beli abak sempena ari indai ke indai ku ti di kesayau....]

lemai nya...aku engau sida abak meli kek ke indai...indai pon engau sama...ya pu meh milih kek ke kedeka ati....gaga meh indai....tang brasai gak sunyi.....nadai urang lain engau ngintu....mina aku...didek engau abak jak ba rumah dia....suba rami meh rumah...lelak engau belaya...ni green...sepupu tauka petungal aku...dah nya anak buah aku...Bayik.....suba seduai ya meh ngerami ke rumah kami t mit nya.....nu capuh meh rumah....dia2 seduai dah nyambung pelajar baru....Green dah setahun belajar nyadi indu nas ba selangor din....anak buah aku Bayik nya baru brapa minggu dah nurun nyambung pelajar ba kolej...tang enda jauh....ba kuching tu pu.....dah 2 minggu t enda salah ku ya dia...benung bz meh ya orentasi ba kolej ya din.......


tajapan...........mina kami 4 ba rumah.....ari indai cg di intu.....apa gik meda aku t dah lama enda sama ngintu ari indai bgulai engai sida indai........anak ke bukai baka cda akak engau  abang ku dai gak ulih datai....ukai nama...sama bela bc ruang bilik diripu meh sida...dah gak jauh...enda ngawa...ila Gawai betemu meh sida ya... =)

dah meli kek......amai semangat indai bemakap....hahahhaa....aku apa gik.tambah lah ngegeh ngias indai....nyampau enda bajik indai aku.........naaiiii.......indai sapa t bajik nya ney??? hahhahaha...indai aku ahh.......hahhahahh!! sayau indai............!!!
[indai ku cg bajiksssssssssssssss!!]

peda meh mua indai...gaga ya....taja pan mina aku engau didek jak anak t nyambut engau ya...jauh ba ati ya...cg nemu aku ya sinu meh ngenang 2 iku g anak ya t jauh nya....ati indai sapa meh t enda nemu lelengau ke anak???????????  nanggi anak jak enda ingat ke indai.............nya meh....asai sinu gak meda indai..........

sempat gak bsampi ke indai....ngambi ke ya idup nyamai gerai lantang senang nadai nama2 penanggul.....dah nyepu lilin......dia indai alu mutung kek nya.......besuap suap meh kami tiga menyanak.......abak enda......mina nyadi kemera men kami jak abak....ehhehehhee....dasuh sama bgambar ko saut abak "ukai nya indai aku....indai kitak..." ko abak sambil ketawa........indai senyum ajak........hehehe.....enda ngawa....abak gak td spon meli kek ke indai...hehehhehe..........

[gambar engau indai......kami sayau ke indai.....muahhhhhhhhhhh!!]

ngenang ke sepemanjai idup aku engau indai.....cg amai mayuh meh aku agi thutang budi engau indai...ukai mina ari ya ngada ngemesai ka aku...tang baka ni dah mayuh bkorban ka aku...agi mit cg macam meh penusah aku....ni te sakit raya suba.......indai meh nyaga aku...nu sebulan bulan ba sepital bai demam kelalu angat tubuh...mujur meh...Puji Tuhan....nadai nama2 dah nya....maya ka ada suba pen nu mit dak gik indai enda ulih diselamatt ka urang...suba ukai nya ba kch tu kami...ba menua din kelia....ka ngada ke aku indai bai ke sepital mit ba sebangan din....dah gak nadai lutur maya nya..mina siku indu misi jak...ya meh nulung ngada ka aku....antu muni tinggal ba dalam indai ku...bamai meh indu misi nya nyelamat ke indai aku....tang amai puji Tuhan....indai ku ulih diselamat ka maya nya.....nya meh waiii....btapa besai ya jasa indai ba kitai....

pemanah indai cg nadai endur matah....kucah kucah nya ukai nya nganu....kucah kucah ngajar ngambi kitai nyadi urang t beguna meh nya waii....besar pengorbanan indai ke kitai.....enda patut indai ulih ngintu ulih nyaga anak nu 10 iku tang anak 10 iku enda ulih nyaga indai siku???? ingat meh waii.........dia2 amai indai agi bc....dah nadai ila baka ni??? bc ganti??? ndai ganti ya gik waii..............bini laki ulih digiga ganti......indai apai nadai arrr.....dia meh......kitai sama2 balas jasa sida ya...enda ulih meri duit enda ngawa...janji ka ngintu meri cda pengasih penyayau aja.........jaku tu pen kena aku ngigat ke diripu meh waiii.....ngarap ke ulih balas jasa indai apai ke jemah ila....ngarap ke indai panjai umur......gerai....lantang...senang....AMEN.......


No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????