There was an error in this gadget

Followers

Tuesday, April 12, 2011

menghitung hari.....



wow!! skang ni dah minggu akhir aku btugas di sekolah..........fuhh....tak sabar rasa nya nak menghabiskan hari-hari di sekolah tu...tak dinafikan, pasti akan merindui budak2 tu semua....dengan telatah dorang yang owes buat aku tsenyum ketawa......




   
ahad ni terbanglah aku kembali ke kampung halaman......tak sabar nak menjejakan kaki di bumi sarawak ku tercinta!!!!!!!!!!! weeeeeeeeeeeeee.....kali ini aku bcuti selama sbulan sebelum aku kembali lagi ke pulau pinang untuk mengambil ujian KSCP....diharap aku bjaya nanti,....agak risau ngan ujian tu...takoT aku tak dapat diluluskan pihak U....apa pOn....doakan lah kejayaan ku nanti keh kangkawan???

barang2 kat dalam bilik sekarang still lagi dalam proses mem-packing.....3 kotak dah dipos ke kuching guna post laut........gila berat!! 1kotak 18 kilo lebih.......1 lagi 7 kilo lebih........dah 1 lagi 5 kilo lebih...kalo nak kira2 kesemua berat dia ada lah dalam 32kilo..........fuhh!!!!!!!!!!!! rasa nak tcabut tulang mengangkat kotak2 tu....nasib ada kawan yang sudi hantarkan ke pjabat pos yang memang ada di dalam kampus ni....kakak yang keja kat pjabat pos tu pon sempat buat lawak.......



"makkkkk oooiii.......berat nyaaa...apa dalam ni dek?? batu kah??? apa yang adik ni makan?? boleh jugak adik angkat kotak2 ni ya??? hebat tol........"

"besa la kak.........orang sarawak memang kuat2 blaka...........hihihikk........"

bayaran kesemua kotak pulak ialah RM61.50........mak aiiii..........bgegar tangan bagi duit kat kakak yang keja kat pejabat pos tu....huhuhu.....apa pOn lega dah poskan 3 kotak yang brisi buku dan entah apa2 lagi...aku pon tak tau apa yang ada dalam tu...huhuhu....

sekarang masih lagi pOning nak kemas2 barang dalam kotak....ni pon kena kembali ke pejabat pos untuk poskan kotak buat kali ke 2..............tapi tak la sebrat yang kali pertama tu...but kotak boley tahah besor nya wooo........ahhahahhaa..kali ni entah apa la yang akak tu nak kata....apa pOn...harap2 bleh cepat2 kemas dan pos barang tu......takot pulak tak sempat nanti...huhuhuhu...

untuk LM ni pulak.......mentang2 dah minggu takhir.........malas giler nak mngajor nya......ish3........apa lah cikgu cam ni.....mentang2 nak balik kan??huhuhuh......portfolio blom siap lagi ni....jumaat ni kena hanta....skrg bru jer dalam 7 muka surat....lec nak kan 20 page...huhuhuhu....tak per....pasti boleh siap nyer!!!!!!!!!! ciayooooooooookkkk!!!!!!!!!!!!

No comments:

There was an error in this gadget

Info-info terkini FUC

NO ????