Followers

Tuesday, November 9, 2010

Keputusan Anugerah DAMA 2010

[pic ambi ari facebook DAMA]

apu waii...bc mena anugerah DAMA kitak wai?? aku enda arr.......agi ba menua urang aku....alu bdau kala engau urg meda anugerah nya meh aku...huhuhu...enda ngawa engka nex year ulih?? kan?? kan??hehhee......anugerah DAMA di intu ba Kuching kena ke 6/11/2010.....

aku enda pasti brapa iti ketegori dipetanding ka malam nya....tang antara ya...Penyanyi Paling Popular Lelaki Dayak, Penyanyi Paling Popular Wanita Dayak, Kumpulan/Duo paling Popular Dayak, Lagu Iban Paling Popular, Lagu Bidayuh Paling Popular, Lagu Orang Ulu Paling Popular, Artis Baru Terbaik, vokal terbaik and mayuh gik...

tang ari sumber utusan borneo online dia bc madah keputusan siapa t menang malam ya...antara ya kumpulan rock Masterpiece....sida bulih 'durian runtuh' malam nya...antara anugerah t bulih sida malam nya....
1- Most Popular Group 2- The Best Video Clips 3- The Best Album Cover (Merindang Ke Bintang)



wow! kan?? tahniah ngagai kumpulan nya...........

artis lain t menang malam nya ianya...
Urai engau Dom Romeo, Kumpulan tbaik/Duo
Spitfire, Vokal Lelaki Terbaik

Caludia Geres, Vokal Wanita Terbaik
Johny Tuk, Artis Baru Terbaik

and mayuh agik........



[pic di ambi ari facebook Adrian J Nyaoi]

but......for sure.............persembahan terbaik malam nya mesti lah Ricky Anderson and Winnie Albert...........taja ku enda meda...tang kompom yg tebaek dari ladang punya mah!!! amai enda?? hohoho..........

tahniah ngagai semua t menang malam nya.......

tang aku enda bpuas ati la engau keputusan ya tahun tu....coz artis yang aku minat enda menang arrr!!!!!!!!!!!!!!!! ggggggggeeerrrrrrrrrrrrrrr!!! (geham aku geham) hhuhuhu......asai ka nyabak meda keputusan ya..........keciwa tambah merana ku maya nemu keputusan ya.......huhuhuk...tang enda ngawa gak...engka ukai rezeki....nex year meh cuba baru.........ciayook2!!! taja artis kesayangan aku alah...dalam ati ku ya tetap menang...ya tetap juara!!!!!!!!!!! cewah...gituu........................... hahahha!!


ari komen2 bala2 ba facebook DAMA....mayuh gak bala meri komen t kritik pejalai anugerah tu.....aku?? no komen.....coz aku enda meda engau mata kepala ku pu....hehehee....apa pun...semua komen2 t -tive nya ukai ka ngembelik tauka ngelabuh ke usaha DAMA dalam industri muzik kitai Dayak....tang komen2 tauka kritikan nya dijadi ka panduan kitai dalam ngaga anugerah tu lebih manah gik...


No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????