There was an error in this gadget

Followers

Monday, November 29, 2010

Hello Sarawak!!!

wahhhh!!!!!!!! tak sangka...........akhirnya.....pada 24/11/2010 pukul 10.05am....tiba lah aku di lapangan terbang antarabangsa sarawak.............seronok bila dah jumpa abak (ayah) and indai (ibu)......yang lucu nya....keluar jer dari pintu keluar apot truz cakap lapar and nak makan kolo mee....hahahha....memang hebat!! datang2 jer ingat makan eh??ish3...............memang la aku nie....patut ler badan beso!!! hahahah!


hampir nak pesan lagi kot kolo mee semangkuk....hahaha...tapi...memandangkan aku diet (konon nyer)....sooo...aku tak jadi la nak pesan lagi...ehhehe....pas2 hari2 seronok jugak coz my akak pon ada datang dari kampung....dia datang nak buat pemereksaan kandungan dia....kakak i ngandung dah dekat 9 bulan.....dalam 2 minggu cam tue mayb dia melahirkan anak..........and berita gembira yang kami dapat ialah....anak buah ku tue nanti kembar.....cuma jantina nya jer kitaorang suma lom tau lagi...hihihik....1st time kot dapat anak buah kembar nie....hehehhee...btambah ler anak2 aku.........hahahah!!!


pada 26/11/2010 pulak.....abang ku and keluarga nya pulak datang dari Melaka......memang penuh la rumah....ngan kakak and anak2 nya 2 orang....abang, ipar i and anak nya 3 orang...mak cik and pak cik i dari kampung pun ada datang....sepupu (masih budak2 lagi) pon ada gak....adik....abak...indai...and me.........fuhh!!!! memang meriah rumah ngan dorang semua.....hihik!!

hari ni td pon hebat gak kot.....semua saudara mara datang umah...memang penuh rumah!! ada kot 6 buah keluarga....hihihihi!! memang macam hari Gawai..........dah la dengan BBQ nya....hehhee...memang seronok....!!!

(bahasa iban)
tang.........te enda dikerindu ku nya..........maya dah mabuk nya alu ka lain....irau mai meda....tang ok gak la...ulih dikawal..............huhuhuhu.....amai tusah kitai iban...t ka rami mesti ka ngirup...dah ngirup lagi alu ka mantai ke pengering mantai ke pemandai keno ko jaku...tang enda nemu  nya sida pia pengamai ya mantai ke pemelik dirik.......jaku tinggi langit....madah nya tuk nya tu....nuan jai....ya jai....enda nemu gak maya nya ngenang ke penyai diripu....penyai urang meh ditusi diembal ya ke urang.....nama ya manah mai kini??? cehhh....madah ukai jaku jai la...ka ngajar aja lah...ya lah nya!!! t ukai jaku mabuk meri jaku ajar keno koh....engka ka meh urang ninga....laban nya kira amai meh jaku ajar....tang....hurmmm....taik nya...jaku mabuk jak...kada amat ah utai dsebut?????????? kada nemu utai ke disebut????nyaaahh......peyy!! meri malu bansa jak ulah mensia baka nya........huhuhuhu....dah sebening alu enda ingat diri....enda ingat ni apai indai...dah enda nemu ni menyadi....dah enda nemu bebasa ke urang...dah enda nemu ngintu diri..........amai tusah urang ulah baka nya...uji anang ngirup kitai t nemu diri perangai dah mabuk jai baka antu!!!! 


No comments:

There was an error in this gadget

Info-info terkini FUC

NO ????