Followers

Friday, September 24, 2010

Kenapa aku lama tak update blog??

haaaa...........nie persoalan yang cepu gangsa punya...lama gila badak sumbu jugak ler aku x update blog ku nie kan?? emmm...macam ler ada orang nak baca....hahahhahaa....ok...ok...nak tau jawapan cepu gangsa tu?? jawapan nyaa.....

lupa email&password blog
errrr???? yer ker?? apa pulak lupa email dan password?? beta ingat larrr....siap simpan cantik2 lagi dlm buku....dalam leptop...kat dinding bilik....siap buat tatto lagi tue [yg nie tipu jer].....mcm mana boleh lupa??kan??op coz ler beta ingat......

letop rosak!!

rosak?? mana der.....yerlaaa..tau la letop aku nie mmg letop tua...dah uzur...tgu2 masa jer lagi nak masuk tong sampah...huhuhu...sedih nyer.....tp BUAT MASA SEKANG nie....my baby leptop still bfungsi....kira sihat2 cam tue jer lah dia....huhuhu....

aku tak sihat...huhuhu...
ker??????????????? ahhahaha....tak la...aku sihat sejahtera jer....hepi2 go lucky...[tak lah lucky mana].....huhuhuhu....puji Tuhan...sihat jer beta yer kangkawan....dun woli...hihihikk....tahun nie blom gik p klinik USM tue....hahahhahaa...sakit gigi pon x nie tau....haaaa................

tak der line tenet........
tett!!!!!!!!! yer ker?? beta kat kampus nie guna wless....wless boleh tahan lah kuat dia...boleh buka banyak benda [yelah tue...semua benda dia nak blok...nak wat asmnt pon ssh...mcm kembali ke zaman purba jer...tp still boleh on9 buka blog nie...dun woli]............bukan takat guna wless....aku pon ada boben....haaaa........boben ku nie...bagus laaa....kuat jer line dia [kata lawan nya]...............


aku kena kidnap!!!
kahkahkahkahkah!!! yer lah tue....banyak lah ko punya kidnap!!! hahahhaha!! ingat nie kes susilawati ker??? main kibnap2??? harta pon tak der nie tau.....nie pon nak mintak derma kat hangpa hangpa sekalian....[anyway R.I.P kat arwah]............huhuhu..........


adoiiiyaii.........apa dah....semua yang di atas tue salah blaka yer........hehehhee...yg sbetoi nya....aku malas nak memblogking nie........haa...............tue lah jwpan.............hehehehe...cukup bernas tak???adakah beta mjawap soalan kalian???hahahhaa.............i hope lah yer...hehehe............ ^_^

No comments:

Info-info terkini FUC

NO ????